one2one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي احلى الاوقات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احكى ومتخليش نفسك فى حاجة

mona
nada
abuatta
hegazy
yasmine
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

انثى عدد الرسائل : 483
المزاج : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Busy10
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 1_210

احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 13 مايو 2008, 12:17 am

احب اعلق عن حاجة بتحصل كل يوم ومش عارفة بقى فى اية بجد

افتكر ان حد من الاعضاء ذكر عن احوال البنات فى المواصلات ولكن انا النهاردة هحكيلكم عن احوال الشباب فى المواصلات والجامعات الا مارحم ربى

نظرا لانى بتعرض لركوب المواصلات ودة شىء ربنا يرحم البنات منه بجد اصبح عدم التمييز بين البنت المحتشمة والبنت المتبرجة وارد جدا وممكن يوصل لحجات غريبة جدا اولا

البنت بتقف بعيد جدا وهيا بتركب المواصلات ولما تجى تفكر تركب تلاقى كمية رجالة نزلت من سما مش عارفة منين الصراحة ومش يراعو مثلا ان دى بنت لالالالالالالالا دول ممكن يعملو حجات غريبة لمجرد انهم يركبو (كنت اسمع ان زمان الرجالة يستنو البنت تركب وهما بعد كدة يركبو قال يعنى شهامة)

ثانيا بقى لو طلعت تركب مواصلات وكان حظك ان اللى جالس جمبك راجل اللى بيحصل كالاتى يجلس فى مكان المواصلات ولا يراعى ان هذة الفتاة ليست اختة ولا اخوة مثلا يعنى لازم يكون فى فرق لالالالالالا الموضوع دة بقى زمان وياسلام لو نبهت اللى جمبك انك كل ماتدخلى واو تبعدى يقرب يعد بقى يعلق تعليقات سخيفة جدا ويجعلك بين الناس نكتة

(وتحسبوه هينا وهو عند الله عظيم)

ثالثا السجاااااااااااااااااااير مش عارفة موضة السجاير دى اية وممكن يخرج الدخان كله فى وشك عادى خالص

رابعا وانتى ونازلة مفيش فرق بقى زى ماقلت بينك وبين صاحبة يعنى مش يقوم يوسع لكى المكان لالالا اعاد زى ماهو بس بيحب الفترة دى بقى يوريكى اد اية هو مالى مركزة فى الكرسى ومش عاوز يتحرك

خامسا زمان كان الشاب لما يلاقى بنت محتشمة او كدة كان ممكن يوسع لها مكان او يجلسها ويقف هو لكن الان العكس تماما يحدث ممكن تكون فتاة وامراة محتشمات ومنهم الحامل واللى تحمل طفلا ولا يقم لها شاب

والله لقد شاهدت احدى المواقف التى دمعت لها عينى من احوال شباب المسلمين لقد كان راجل كبير له ابنة قعيدة على كرسى متحرك واراد ان يطلع بها السلم لتغيير الاتجاه فساعده فى ذلك راجل ايضا كبير فى السن بينما شاب اخر فى ريعان شبابه لم يفكر انه يقوم بمساعدة هؤلاء ونظر نظرة ولم يبالى وكانه حادث عابر لايضيف له شى ولا حول ولا قوة الا بالله

سادسا تذكر دائما من تجلس بجانبك او امامك هيا امك اختك بنتك هل تريد ان يحدث لها ذلك امامك (يعنى ممكن الرجالة كلهم اللى معاك فى مواصلات يشفو واحدة محتشمة الثيباب ليست متبرجة واحد دايقها تسكت لية طيب وازاى؟!!!!!!!!!!!! والعكس مع الفتاة المتبرجة اللى كل بينظر اليها لو واحد عاكسها تلاقى ناس قامت تتخانق مع الواحد دة عشان ينالو الرضى

(من ارضى الله فى سخط الناس رضى الله عنه وارضى الناس ومن اسخط الله فى رضى الناس سخط الله عليه واسخط عليه الناس)

فى النهاية احب اقول زى ماالوحش موجود الحلو موجود بس اصبح من النوادر

اسفة لالاطاله بس حبيت اعلق عن مواقف بتحدث ربما لم نلتفت اليها
http://www.alhomat.com
the lion
بدأ الشغل التمام
بدأ الشغل التمام
the lion

ذكر عدد الرسائل : 27
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Wesaam11

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 13 مايو 2008, 1:34 am

الحقيقه ان كلامك صحيح وبس الموضوع طايل الاثنين (الرجال والنساء ) يعني بيحصل كتير ان يكون في مكانين فاضين احدهما جنب بنت والاخر جنب رجل ولو فيه واحده بتركب في السكه بعض الاوقات تسيب المكان اللي جنب البنت وتقعد جنب الرجال (الكلام ده بيحصل حقيقي )بس مش كتير زي ما بيحصل العكس انه يكون راجل اللي بيركب من نص السكه ويقعد جنب البنت عموما كلاهما يحدث الامرين موجودين
وغيرها من الامراض التي تفشت في مصر والتي ترجع لعده اسباب اهمها الغزو الفكري الغربي الذي ادي الي نقص الدين ====>ومع التكرار ادي الي الطاااامه الكبري (((الف المعصيه ))) الواحد لما بيمشي في الشارع بيشوف الاف من المعاصي ولا يلقي لها بالا لانها اصبحت العادي بالنسبه له
رب لا اسألك رد القضاء ولكني اسالك اللطف فيه اللهم اهد شباب المسلمين
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 13 مايو 2008, 3:53 pm

جزاك الله خير على الاضافة
شهاب الشرق
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
شهاب الشرق

ذكر عدد الرسائل : 134
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Tamauz

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 13 مايو 2008, 4:17 pm

والله لن نهتدي بسبب بسبب بعدنا عن دينناوالله لن نهتدي ابدا ابدا واظن اني قلت موضوع بعنوان موقف حصلي في القطار اليوم ياعني مش نسمع اليسا واصاله وعمرو كلاب ونقول مش عارف ليه ربي مبيستجبش دعوتي انا مش عارف بيدعيه ليه مايروع يدعي عمرو دياب لعله يستجيب له
نحن قد وصل فحشنا لدرجه غير متوقعه حتى اني اخاف ان يهلكنا ويأتي بقوم آخرين من كثره فحشنا لان الله تعالى قال"واذا اردنا ان نهلك قريه امرنا مطرفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا" ولكن المسلم لا يياس بشير لانزير مقدم لامدبر رايته الله اكبر قلبه على كل مسلم
مش كل عربي شكل مبيقولو ا يريدون ان يفرقوننا يريدون ان يدمروا امتنا ولكن"يمكون ويمكر الله والله خير الماكرين " اي اننا ناوى ال ركن شديد واذا قوينا نقوى بديننا لا بعنصرنا نحن المسلمون اقوى من ذلك علينا التحرك يا اخوه كيف ذلك بالفوق في دراستنا بتقليل حبنا للدنيا حتى اذا هدانا الله بحاكما رشيدا يجد من ينصرونه في احياء الامه للرقي بها من الاطباء والمهندسين والعلماء والناشطين وعلينا الا نستهين بأ نفسنا مهما كان سننا والله ولي التوفيق
S@D & M@D
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
S@D & M@D

ذكر عدد الرسائل : 175
المزاج : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 611
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Mod

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 يونيو 2008, 12:39 am

اولا بشكرك جدا يا اخت ياسمين على النصايح الغاليه دي
ثانيا حتة المواصلات دي فعلا الطرفين غلطانين مثلا ف المترو المفروض ان فيه عربيتين مخصصتين للسيدات تلاقيهم فااااضين وتلاقي الستات والبنات باختلاف اعمارهم بييجوا يركبوا عربية الرجاله هو مش ممنوع قانونيا بس المشكله لما واحد يقررب بس غضب عنه زنقه بقا الشخص ده ممكن تكون نيته صافيه ويفاجأ بشاتيم وحاجات غريبه ولعلمك انا شفت ناااس كتييير ف الموقف ده

ثالثا الرد الى الاخ شهاب الشرق وده هرد عليه ف مساهمه لوحده
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 يونيو 2008, 12:44 am

فعلا معاك حق

واياك يارب
S@D & M@D
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
S@D & M@D

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 يونيو 2008, 12:58 am

انحرفت بموضوعك كثيراااا عن اساس الحوار (كالعاده)
يا بشمهندس هل انتا متخيل ان عمرو دياب هو اللي خلاك انتا او غيرك ترتكب اسلوب وقح ف المواصلات او هوا اللي سبب ازمة المرور
الحمد لله اانا بسمعه من اكتر من 12 سنه وعمري ما فكرت اعمل كده
دي طبيعه موجوده جواك انتا انسان متربي مش هتعمل كده حتى لو ما بينك وما بينه خطوه حضرتك احتمال متكونش جربت الحياه الجامعيه بمغرياتها او مكانش ليك احتكاك وخبره ممكن يبقى قدامك ملكة جمال وانتا مضطر انك تعمل حاجه مش لذيذه غصب عنك دي زنقه واي حاجه ممكن تحصل
جواك داخليا بتناهض نفسك عشان متعملش كده لانك برضه متربي

الحاجه بقا اللي وضحتلي انك بتعلي صصوتك بكلام ربنا كتير وللاسف ممكن تكون مش بتعمل بيه
انك قلت عمرو كلاب وربنا سبحانه وتعالى قال( ولا تنابزوا بالالقاب)

يا راجل يا محترم ترضى ان واحد غريب يقول كلمه مش كويسه على لقبك مع انه ميعرفكش ولا يعرف اخلاقك

عمرو دياب ممكن يكون اخطأ ونسأل الله له الهدايه(دعيتله اهوه)
بس تعرف حاجه عمرو بيصلي وبيزكي وبيحج ومسلم والحمد لله وممكن يتوب قبل ما يتوفى انتا ممكن متلحقش تتوب تخيل نفسك ساعتها لما تلاقي نفسك ف جهنم وتلاقيه ف الجنه

انا مش بحب اقحم الدين يا جماعه ف كلامي
لاني بصراحه على قدي

بس عيب اوي تشتم راجل قد والدك اعتقد لازم حد يفهمك ويعلمك كويس اووي طريقة الكلام والحوار لان دي ممكن تسببلك مشاكل ف حياتك وممكن تسببلنا مشاكل ف النتدى ياريت تنقي كلامك وتحاول تعالج نفسك بايدك
وم الاخر يا جماعه لو الحوار استمر على كده والناس مش فاهمه يعني ايه كلمة منتدى
انا هاعتذر عن الاستمرار وهسيب القرار لحجازي وابو عطا ع العموم انا بحاول اتصل بيه على الموبايل عشان نقف على طبيعة المنتدى الفتره الجايه
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 يونيو 2008, 1:59 am

نا طبعا مش هقدر ادخل فى رسالة الموجه لالاخ شهاب وحدة الى يرد

بس انا هعلق على موضوع عدم الاستمرار دى وححكى حاجة لانى مش بخلى حاجة فى نفسى طبعاVery Happy انا مرات كتيرة جدا كنت هبطل ادخل منتدى وهعمل زيك هعتذر عن الدخول لاسباب او لاخرى لكن فكرت ان المنتدى هو مكان لينا كاخوة مع بعض على الرغم اننا مش كلنا من بلد واحد بس دة فعلا عشان كدة لينا حقوق وواجبات تجاة بعض وفى مواضيع كتباناها على موضوع كيفية النهوض بالمنتدى وكيف تعاملنا مع بعض وكيف ان تكون شخصية محبوبة فى منتداك كل دة هيساعدنا كلنا لو حد فينا عندة مشكلة يقف جمب التانى ويساعدة نقدر كدة نقول منتدى مكان نجتمع فيةنناقش القضايا ونكون شخص واحد

اذا انا بطالبك من حقى ان اقول مااشاء فى نطاق احترامى للغير وبطالب كمان الاعضاء كلهم الصبر قليل لسة المنتدى بيتدى وهيبقى فية الكويس والوحش مش معنى كدة استسلم بسرعة "مابالك اذا كنت مشرف يبقة المسئولية مضاعفة عليك" متفكرش تستسلم بسرعة كدة ليسا مال لو واجهت حجات اكتر وبقى الاعضاء الوفات ان شاء الله تعالى هتعمل اية هيبقى فية الف او اتنين اشخاص مش مرغوبين ليك بي انت ليك واجب تجاه المنتدى

اسفة لالاطاله واحب اكد انى فى مواضيع كتيرة عن كيفية النهوض بالمنتدى اطالب الاعضاء بقراءتها والتصرف على اساسها

بالتوفيق دائما كمشرف متميز
abuatta
Admin
Admin
abuatta

ذكر عدد الرسائل : 699
المزاج : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 8010
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Eximious

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 يونيو 2008, 4:38 pm

هو فعلا انا غلطان لما مفكرتش اني اعمل اهداف للمنتدي من الاول ممكن برده
او اني محطتش قواعد لازم كلنا نلتزم بيها في كلامنا ومواضعنا في المنتدي
او يمكن اني غلطان اني سبت الحريه اكثر من الازم في المنتدي والناس استخدمتها غلط
انا مش عارف هو انا عامل المنتدي ليه والله الكلام هنا نساني انا اصلا عمله ليه مضيعة وقت ولا تسلية ولا ايه
هو انا عمله ديني لا طيب يمكن ثقافي لا لا طيب سياسي طبعا مش ممكن دا كنا روحنا في 92 دهيه يمكن للاغاني ولا للافلام لا برده اكيد كمبيوتر ونت والذي منه سيبك لا يبقي مفيش غير القسم الي مبنعبروش وهو بتاع الجغرافيا انا اصلا طخقان منها
انا عامل المنتدي زي نادي كل الاصدقاء تتجمع فيه نناقش موضوع ديني نشجع بعض علي طاعة ربنا نقول في مشكلنا نضحك ونهزر نشوف في حال الدنيا نتعلم فيه وكده يعني
بس الغريبه بقي اني اكتشفت ان المنتدي مبقاش كده لا بقي ايه بقي منتدي المشاكل بين الاعضاء وحناقات وزعل وممكن تقلب بضرب وبعد كده يقولوا عيزين نسب المنتدي
يعني العيب دلوقتي من المنتدى ولا من الاشخاص طبعا من الاشخاص
طيب لو فيه مشكله نحلها بهدوؤ ولا بزعيق وبهدله.............! طبعا بهدؤ ..............كويس كلنا كده متفقين
يعني في البداية بعد الرغي الكتير ده الي انا كتبته احب اعتزر بالنيابة عن محمد عبد الخالق (شهاب الشرق) لمحمد ابو عوف ( ديابي كول ) اعتزار شديد بالنيابة عنه وامسحها فيا يا دكتور محمد ابوعوف صح دكتور
يا ريت متزعلش من محمد يمكن هو خايف علي الدين وبيغير علي الاسلام بس برده هو لسه صغير اه ماشي هو اصغر بسنه وحده بس برده بس الصغر هنا مش صغر السن لا دا صغر المعرفه ارجوك سمحه هو زي اخوك الصغير
ولو عمر دياب الي مدايقكم انا علي العموم من عشاق عمر دياب واليسا جدا جدا وبسمع اصالة وشرين ومدحت صالح ومحمد منير واحمد فهمي وحسام حبيب وروبي والاموره شذى و........و............و.............عدد لا حصر له من الاغاني والمغنين الي ربنا يهدينا ويهديهم يا رب امــــــــيـــــــــن
ورسالة بس صغيره اوجهها لمحمدعبد الخالق (شهاب الشرق)
مش معني يا محمد اني بسمع للشخ حسان ويعقود ووجدي غنيم وكشك والشعراوي والمصري وسالم انشاله حتي عمر خالد اني كده بقيت خلاص فقيه في الدين وكله حرام وكله غلط وكله فسق والذي منه من الي بنسمعه وبرده مش معني اني مسكتلي كتابين فيهم كام قاعده فقهية ولا حديثين شريفين اني بقيت خلاث فقيه في الفقه والسنه برده لا
دا الاول اتخلص من كل المنكرات الي فيا وال ممكن تأثر عليا في المستقبل وبعد كده اداوم علي الصلاو وبعدين حفظ القرآن الكريم بالتجويد والمتشابهات علشان اكون جدع وبعدها ابدا علي ايد شيخ ذو علم وافير ويشترط ان يكون من اهل الثقة الاتقياء مش واحد متخرج من كلية ازهر وخلاص لا لازم يكون اهل ثقه وثقه قويه جدا , ونبدا بقي في دروس التفسير و الحديث والفقه والتوحيد والاصول و.........و...........و...........الخ وبعدين لما نحس اننا وصلنا لدرجه يعني جيده في العلم نبدا نتكلم في الدين عن اصل وعن تحقيق وبأسانيد كمان صح
بس مش معني كده اننا نسكت خالص لا نتكلم بس في الحجات الي لنا فيها دراية وبلاش نتعمق في الدين من غير دراسه يا شباب ماشي يا محمد اتكلم برحتك بس متسبش حد يمسك عليك غلطة زي بتاعت عمر كلاب دي ويعني ندرس احسن ونتكلم عن علم ودراية برده احسن ولا ايه رايكم
ويا محمد ابو عوف ( ديابي كول ) يا ريت متزعلش والله انت اخ وصديق متميز قبل متكون عضو او مشرف في منتدي وعلي فكره ملحوظه يعني انا اخدت معاك درس رياضه في تلا عن استاذ عادل السباغ في سنه ثانية ثانوي كلها..............فيا ريت متزعلش خالص وبعدين انسي بقي حكاية انك تسب المنتدى خالص

علي فكره المنتدي الي اعدت انا وحجازي نبني فيه طول 7او8 شهور ممكن احذفه وميكونش ليه اي تواجد نهائي علي النت في اقل من دقيقتين يعني شوفوا قد ايه بناء النجاح صعب وهدمه سهل جدا وكل اعضاء المنتدي هنا اعمدته وكل عضو يشترك ويقدر يتفاعل معانا يبقي بيدعم المنتدي بعمود تاني علشان يقويه
انا بعتزر علي الاطالة والكلام والرغي الكتير ده بس محبتش اشوف حد زعلان من حد تاني في المنتدي بتعكم انتم
وفي الاخر بشكر ياسمين علي مدخلتها في تهدية النفوس بنكم وليها خالص الشكر والتقدير ونركذ بقي احسن في رفع شأن المنتدي يا رجاله ويا بنات
سلام عليكم

https://one2one.yoo7.com
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 يونيو 2008, 5:27 pm

كلام مظبوط من المدير حل القضية وشكرا على كلام جميل

بس انا زعلانة اوى بقى منك فى حاجة
علي فكره المنتدي الي اعدت انا وحجازي نبني فيه طول 7او8 شهور ممكن احذفه وميكونش ليه اي تواجد نهائي علي النت في اقل من دقيقتين يعني شوفوا قد ايه بناء النجاح صعب وهدمه سهل جدا وكل اعضاء المنتدي هنا اعمدته وكل عضو يشترك ويقدر يتفاعل معانا يبقي بيدعم المنتدي بعمود تاني علشان يقويه

لالالالالالالا انت من حقك تبنية بس مش من حقك تهدة خالص الا بقى لو مش معتبرنا مساهمين معاك فى حاجة
hegazy
نائب المدير
نائب المدير
hegazy

ذكر عدد الرسائل : 371
المزاج : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 3010
الاوسمة : احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 يونيو 2008, 6:35 pm

انا بشكر ابوعطا وابو عوف وياسمين وشهاب الشرق وجميع اعضاء المنتدى المتميزين على المشاركات المتميزة منهم فى المنتدى

ثانيا عاوز اقول ان اختلاف الرأى لا يقسد للود قضية مش معنى ان كل واحد عنده رأى غير رأى أخوه يسبب بينهم الزعل او الخناق (بعيد الشر ) لكن طريقة ابداء الراى هى اللى ممكن تسبب المشاكل او تسبب للبعض الحرج او غيره
عندك رأى مخالف ياريت تقوله ومتحرمناش منه لأن فيه حكيم مرة قال " رائى صائب يحتمل الخطأ ورأى غيري خطأ يحتمل الصواب " يعنى العملية كلها مكملة بعضها
فلما يكون مثلا diaby cool بيحب عمرو دياب دا مش عيب او حرام العيب هو اللى اتعمل انك اسأت اليه زى ما الرسول قال فيما معاناه "لم ابعث لعانا او طعانا ولكن خلقت رحمة للعالمين
فانا ادعو واسمحوا لى كل الاعضاء فيهم انا اولهم اننا نتخير اللفظ فى الرد عشان لالانتسبب فى احراج احد او الاساءه الى احد
وبكرر اعتذارى للعضو المتميز والمشرف diaby cool والعضوة المتميزة والمشرفة ياسمين على اى اساءة تعرضوا لها فى المنتدى وانا واثق انها من غير قصد ولكن فهم خطأ للموضوع كما اثق بسعة صدركم وسماحتكم و
وااسف للإطاله وسلام الله عليكم ورحمته وبركاته (بريد الاسلام - بريد الاسلام برنامج اذاعى يعده ويقدمه عبد القادر الزنفرى)
ههههههههههههههههههههههههه
يا جماعة كل سنة وانتم طيبين ومش عاوزين حد يزعل من حد عشان محدش ضامن عمره والله العظيم انا عندى مثلا الاسبوع دا جددتى ماتت وتانى يوم فى نفس الوقت مات جوز خالتى ( جوز بنتها) فياريت الناس تسامح بعضها وميزعلوش من بعض
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008, 12:30 am

ربنا يبارك فيك يارب كلامك صح

وربنا يرحمهم يارب وتقبل عزائى
abuatta
Admin
Admin
abuatta

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008, 2:33 am

والله يا جماعه انا عارف خفكم علي المنتدي بس انا مش عايز حد يزعل من حد مش عايز المنتدي يكون مشكله بينا بس دا كل الموضوع
وبشكر طبعا العضوه ياسمين الي ديما علي طول بتحرجني بأدبا واخلاقها وكلامها الراقي الي ديما بثبتني بيه ومبقدرش اقول اي حاجه غير شكرا او جزاكي الله خيرا وانا بقولها شكر وجزاكي الله خيرا
وطبعا منساش اخويا مصطفي حجازي باشا بيه وطبعا كلامه صح جدا ولازم بقي ننسي مشاكلنا ونبدا صفخه جديده
S@D & M@D
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
S@D & M@D

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008, 3:27 pm

شكرا لابوعطا وياسمين وحجازي على مساهمتهم
يا جماعه انا مكانش قصدي اكبر الموضوع ولا حاجه انا بس كنت عايز اقدم نصيحه ف كيفية التعامل مع الناس وطريقة الحوار معاهم باختصار يا جماعه الحكايه مش محتاجه اعتذار ولا حاجه كلنا زي بعض
abuatta
Admin
Admin
abuatta

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2008, 3:31 pm

اهم حاجه بس انك متكونش بس زعلان من اي حد خالص
rama
اهو ناوي يشتغل
اهو ناوي يشتغل

انثى عدد الرسائل : 11

مُساهمةموضوع: رد: احكى ومتخليش نفسك فى حاجة   احكى ومتخليش نفسك فى حاجة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 30 يونيو 2008, 12:01 am

انا بدي احكي وما بدي اخلي بنفسي حاجة انا ماعندي شي اقوله منشان هيك

هاد كل الي عندي فراغ حتى بالحكي ثانكس الي فاهم شي يحكي منشان انا بردو مش فاهمة

احكى ومتخليش نفسك فى حاجة
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» حاجة الأمة اليوم إلى التوكل على الله
» كفاية يا حاجة شادية.. فمصر لم تعد أغلي البلاد ولن أفديها أنا
» تخيل نفسك كمبيوتر والحياه ويندوز اكس بي وكل حياتك بزراير