one2one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي احلى الاوقات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت للصبح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
S@D & M@D
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
S@D & M@D

ذكر عدد الرسائل : 175
المزاج : نكت للصبح 611
الاوسمة : نكت للصبح Mod

نكت للصبح Empty
مُساهمةموضوع: نكت للصبح   نكت للصبح Icon_minitimeالأربعاء 16 يوليو 2008, 11:21 pm

معلشي يا جماعه عارف اني هخنقوا شويه بس استحملوا

1- عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد

2- واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

3- مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة !.

4- محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش

5- واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

6- واحد غبي كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم...هاتووووووه

7- اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

8- مرو واحد سكران ماشي في الشارع لقى واحد عنده حسنة فوق عينه قالو ياخي عين دي ولا غين

9- اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

10- مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم

11- مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى :"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"

12- مره اتنين مساطيل بيحششوا فواحد بيقول لصاحبه شايف النمله اللي فوق الجبل رد التاني وقاله اي واحده المغمضه ولا المفتحه

13- نظرية مسطوول: العلم نور والنور كهربة والكهربة خطر يبقى بنتعلم لية؟

14- واحد مسطول الظابط قالة "اسمك اية" قالة "انا ياباشا? قالة "لا انا يا اخويا" قالة "سعيد يا باشا" قالة "سنك كام" قالة "انا يا باشا" قالة "لا انا يا اخوية" قالة "انت 42 43"

15- مرة اتنين مساطيل قاعدين قدام مراية فى واحد قال متيجى نسلم على الناس الى قاعدة هناك دى، المهم راحو يسلموا فالتانى قاله اقعد اقعد اهم جايين يسلمو علينا

16- محشش قاعد يتفرج مباراة ريال مدريد ..سمع المذيع يقول فاول لصالح رونالدو قال : تصدقون اليوم فقط عرفت ان اسم رونالدو الاول هو صالح

17- واحد مسطول بيسألوه : انت ساكن فين؟ قالهم: عارفين بيتهوفن قالو آه عارفينه قالهم البيت االلي جمبه

18- مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فين يافاجرة لحد دلوقتي

19- واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين

20- مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة

21- في صرصور نـذل عزم حشرات في بلاعه لما جو سـحب السيفون

22- ولد قال لأبيه المحشش سكرت على مفتاح السياره قال احمد ربك منتش فيها

23- عجوزتين يبون يتزوجون حطوا اعلان تزوج واحده واحصل على الثانيه مجانا

24- واحد محشش أحول بكي دخلت الدموع في أذنه

25- سألوا واحد سكران: مين أهم الشمس ولا القمر ، رد : القمر طبعا, بيطلع ينور لنا بالليل و الدنيا ضلمة, انما الشمس بتطلع بالنهار و الدنيا نور أصلاً

sh

وبعد ما خنقتكوا عايز اعرف رأيكم من خلال ردكم عشان اجيبلكوا نكت كتير تشلكوا
yasmine
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
yasmine

انثى عدد الرسائل : 483
المزاج : نكت للصبح Busy10
الاوسمة : نكت للصبح 1_210

نكت للصبح Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت للصبح   نكت للصبح Icon_minitimeالجمعة 18 يوليو 2008, 3:28 pm

ههههههههههههههههههههه

حلوة اوى مش رخمة خالصة اخنقنا متقلقش
http://www.alhomat.com

نكت للصبح
صفحة 1 من اصل 1