one2one
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدي احلى الاوقات
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
abuatta
Admin
Admin
abuatta


ذكر عدد الرسائل : 699
العمر : 34
الدولة : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Egypt10
المزاج : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة 8010
الاوسمة : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Eximious
تاريخ التسجيل : 17/09/2007

قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Empty
مُساهمةموضوع: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة   قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Icon_minitimeالخميس 15 مايو 2008, 1:28 am

كنت واقف مستنى اى تاكسى يعدى ويرحمنى علشان اروح بدرى واخلص اخيرا فى تاكسى جاى عليا شاورت للتاكسى بس التاكسى عدانى بس بعد ماخفف السرعة شوية ووقف قدام بنت ماختش بالى انها واقفة الا لما بصيت ناحية التاكسى لما عدانى وشفتها وهى بتركب التاكسى ببطء غصب عنى شوفت رجليها هى وبتركب وكمان غصب عنى افتكرت صاحبى هانى هو وبيقولى البنت تعرفها من سمانه رجليها ان كانت بتستحمى ولا معفنة هههههههههه
بس الحق يتقال البنت كانت نظيفة وموزة جامدة باين عليها لسة مستحمية دلوقى وموش لازم اسأل مصلحة المجارى علشان اصدق المهم بصيت الناحية التانية علشان اشوف تاكسى تانى بس لفت انباهى ان التاكسى رجع لورا عليا يعنى لغاية مابقى قدامى على طول ولقيت السواق بيقولى على فين يابية استغربت بس جاوبت بسرعة شارع المحطة كشر فوشى وحسيت انو حينزل يلطشنى بس ابتسم بسرعو وقالى اتفضل اركب ماستغربتش علشان عارف ان المرور فى الوقت دة بيعمل ازمة نفسية لاى سواق حتى لو كان سايق توك توك
لسة حركب جنبة لقيتو بيقولى معلش ياباشا الكرسى بايظ ممكن يا خدك وينزل على ركبة الانسة بصيت لركبتها وبصراحة ايدتة فى خوفه على ركبها ركبة تستحق العناية المركزة فى متحف البلاى بوى لو فى متحف بالاسم دة بصيتلها فى ادب مصطنع وقولت بس انا كدة ممكن ادايق الانسة بس ردت بابتسامة مشجعة لا ابدا اتفضل انا نازلة قريب ووسعتلى مكان واول ما تخلت التاكس طلع السواق بسرعة وشغل اغنية بتقول ابقى تعالى باليل وانا اوريك الويل فلتت ابتسامة من البنت ودارت فمها بايدها بسرعة فى خجل مصنع بصيتلها باستغراب وبعد كدة ضحكت ولما شافتنى بضحك ضحكت هي بصوت عالى وهى بتبص عليا شجعنى الضحك دة ان اتكلم معاها وافتح حوار معاها فقولتلها غريبة اوى اغانى اليومين دول حاجة مبتزله خالص اية يعنى تعالى باليل وانا اوريك الويل طيب ماتوريهوله وقتى كدة هو لازم باليل موش انتى اخت كريم ارتبكت البنت من سؤالى الغريب بس هي اربكتنى بردها لما قالتلى انت تعرف كريم اخويا فهمت الرسالة وعرفت انها فهمت برضو فقولتلها يبقى انتى سماح ازيك يا حبيبه قلبى انا على قالت فى فرحة على فقولتلها بسرعة انا على اخوكى فى الرضاعة موش انتى راضعة من ام مصطفى


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
الجزء الثاني


وقفنا عند ام مصطفى
قصدى ام خليل اللى كانت مسمية ابنها مصطفى علشان ماكنش بيعشلها ولاد ردت عليا وقالتلى انت لسه فاكر قولتلها بسرعة برضو معلش اصلى الدم بيحن قالتلى الدنيا دى صغيرة اوى يا على اطلع بينا على اول الطريق السريع ماما نفسها تشوفك ضرب السواق الفرامل فجأة وهو بيقول عينى انتو تأمروا ف اندفعت بفعل القصور الذاتى بدون قصد اللى حضنها فقالتلى وهى بتعدلنى واحشنى اوى يا على وبعد ماتعدلت قالتلى بأشارة من صوابعها اللى زى العسل وهى بتفرك السبابة والسبابة يعنى بتسأل اية نظامك فى الفلوس فطلعت المحفظة المليانة دايما وطلعتلها من طرف المحفظة طرف ورقة بخمسين جنية لقيت المية واحداشر اترسمت على وشها روحت مطلع طرف ورقة بخمسين تانية فضحكت وقالتلى اية الكيس البلاستك دة اللى انت شايلة فى ايدك دة فقولتلها قصدك تقولى اية دة حقولك دة احدث موبايل نزل مصر مافيش حد ماسكة غير اللى فى الحرس الجمهوري ودافع فية سبع تلاف جند حتة واحدة لقيتها طلعت موبايلها الحديث نوكيا ان 93 وقالتلى العدة دى مريحانى ولسة جديدة 3000 جنية بس كنت عاوز اسألها من جيبك ولا تخليص حق لكن لقيت السواق بيبص فى المرايا بصة اوعدنا يا رب ف بصيتلو بصة خليك فى حالك يا روح امك وهى بصة عارفها كويس ولسة حكمل كلام مع الموزة لقيت السواق ضرب فرامل مرة واحدة ووقف التاكسى


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

الجزء الثالث او فردة التاكسى التالتة

ولقيت السواق بيشتم شتيمة من نوعية يا بن ال ------------------ ويا بن ال --------------------- وطبعا واتضح ان الشتيمة دى ماكانتش ليا طبعا وانا عرفت كدة بعد مالقيت السواق نازل من التاكسي وهو لسة بيشتم شخص وكأنة لسة مخلوق قدام التاكسي من غير ماحد يا خد بالو وقبل ما ايد السولق تنزل على قفا الشخص دة وهو بيقول شوفولكم حتة تانية تموتو فيها يا ولاد الكلب فلقى الراجل بيبكى وقفت ايد السواق من التكمله على قفا الراجل على طريقة شلت يدى مع انها طبعا سليمة قال الرجل للسواق كلمتين ماسمعناش حاجة منهم وبعد كدة لقينا السواق جاى علينا وهو بيقول لا حول ولا قوة الا بالله وبيضرب كف على كف وبيكلم الموزة ويقولها معلش يا انسة الراجل دة هيروح المستشفى اللى فى سكتنا وانتى شايفة بيعيط ازاى زى النسوان وافقت البنت وهي قرفانة وانا طبعا وافقت على طول لما عرف ان الراجل دة حيركب جنبى انا والموزة وحنلصق ببعض واهو تكون فرصة تعارف مبدئ بينى وبينها ركب الراجل وهو بيشكرنى وانشغلت انا والموزة طول الطريق واحنا بنتكلم بصوت واطى عن برنامج الليلة وقعدنا نتكلم انا والموزة اللى ظهرت فى يوم مفترج زى دة ومافوقتش غير على مطوة قرن غزال بتغزنى فى جنبى بصيت للراجل باستغراب ملقيتش ولا دمعة فى عينية ولقيتو بيقول هات اللى معاك وانزل هنا يا حليتها


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

الحلقة الاخيرة من قصة التاكسى والركبة المليانة والمغفل انا
الفردة الاخيرة
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Kissقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Kissقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Kiss


وقفنا فى الحلقة الثالثة لما ركب معانا الراجل اللى رايح المستشفى وكان بيبكى
ودة اخر سطر فى الحلقة اللى فاتت
ومافوقتش غير على مطوة قرن غزال بتغزنى فى جنبى بصيت للراجل باستغراب ملقيتش
ولا دمعة فى عينية ولقيتو بيقول هات اللى معاك وانزل هنا يا حليتها
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Rolleyesقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Rolleyesقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Rolleyes
ولسة حعمل فيها هركليز واقول ان انا موش من الشباب الزيجى ميجى اللى بيروح ويجى وانا اللى قطعت بطاقتى وماشى بكارت ميناتلقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Madقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Madقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Mad حسيت بمطوة تانية بتغزنى فى جنبى التانى وسمعت صوت الموزة بتقولى لخص يا روح امك هات عدة الموبايل والمحفظة
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Eekقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Eekقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Eek
فدار فى دماغى اغنية مصطفى كامل يا خسارة الرحلة
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Frownقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Frownقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Frown
وعرفت طبعا الموقف اللى انا فية لما لقيت السواق بيقولى انجز يا كابتن وشك موش وش بهدلة
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Emot65قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Emot65قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Emot65
ضحكت وانا بقولهم يا ولاد الكاااااااااااااااااااااااااااااااااالب
فلطشنى الراجل اللى قاعد جنبى با خر المطوة وقالى اخلص ياااد
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-037قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-037قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-037
وطبعا زى العيال السيس سبتلهم الشنطة اللى فيها عدة الموبايل وطلعت المحفظة المليانة واديتهالهم ووقف التاكسى ووسع الراجل اللى جانبى مكان علشان انزل وسمعت الموزة اللى كنت فاكرة موزة بس هى بجد موزة بتضحك بشماتة والراجل بيقولى علشان تبقى مؤدب ومتحولش تعلق حريم تانى


وطلع التاكسى زى الطيارة وهو وماشى جريت انا زى الصاروخ فى الشوارع والحوارى بعيد من التاكسى وانا براجع الموقف فى دماغى وبضحك بفرح وانا فرحان جدا
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-014قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-014قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-014
وبتخيلهم وهما بيطلعو علبة الموبايل من الكيس ويشوفوها علبة موبايل حديثة مانزلتش مصر قبل كدة ويفتحوها يلاقوها فاضية من جوة ههههههههههههه وموش عارف لية اتخيلت الموزة وهى بتقول
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Madقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Madقصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Mad
يا ابن ال---------------------- لما تفتح المحفظة ومتلاقيش غير 50 جنية بس ومعاها شوية اوراق موش عاوزها وحتعرف ان ال50 جنية التانية اللى وريتهالها ماكنتش غير الطرف التانى من نفس ال50 جنية اللى وريتهالها الاول
بس الاكيد اللى موش حتخيلو خالص
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-011قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-011قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-011
وانا حموت من الضحك هو انها موش حتنام الليل لما تكتشف انها فقدت اعز ماتملك اللى هو عدة الموبايل النوكيا ان 93 اللى ب3000 جنية اللى هى دلوقتى
فى جيب العبد لله


قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-004قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-004قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة SugarwareZ-004
انا اسف يا شباب عن الالفاظ الخارجه الي في القصة بس هي موقفها عجبني فنقلتها زي مهي بعتزر مره تاني عن الالفاظ الخارجه الي فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://one2one.yoo7.com
nada
بدأ الشغل التمام
بدأ الشغل التمام



انثى عدد الرسائل : 28
المزاج : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Motde8
تاريخ التسجيل : 19/04/2008

قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة   قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Icon_minitimeالثلاثاء 20 مايو 2008, 10:46 pm


هههههههههههههههههههه جميلة اوي انا موت علي نفسي من الضحك والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hegazy
نائب المدير
نائب المدير
hegazy


ذكر عدد الرسائل : 371
العمر : 34
المزاج : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة 3010
الاوسمة : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة 1187177599
تاريخ التسجيل : 18/09/2007

قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة   قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Icon_minitimeالثلاثاء 20 مايو 2008, 11:37 pm

الوااااااااااااااااااااد دا معلم وكفاءة وحريف كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد المصري
مشرف مستقبله كبير
مشرف  مستقبله كبير
أحمد المصري


ذكر عدد الرسائل : 140
العمر : 35
المزاج : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة 8010
الاوسمة : قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Eximious
تاريخ التسجيل : 16/12/2007

قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة   قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة Icon_minitimeالثلاثاء 17 يونيو 2008, 7:23 am

عاررف يا ابوعطا أنا الفترة الخيرة في الكلية ضاع مني حاجات في الكلية

راحت فين ؟؟؟؟؟؟ معرفش


أن اكدة عرفت هي راحت فين

بس طبعا راحت في أيد امينة

مش كدة يامحمد ؟؟؟؟؟

هات الحاجات بسرعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصة التاكسى والموزة والمغفل القصة كاملة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طفل عمره سنة ونصف ارعب عائلة كاملة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
one2one :: 

الصالون الادبي  :: القصة القصيرة

-
انتقل الى: